BAD HAIR DAY

Nathalie var snäll och hjälpte mig lägga i lite slingor i håret. Hon gick precis hem, så nu sitter jag här med en blekning i håret. Jag har ingen aning om när jag ska skölja ur det. Jag som är van att gå till Johanna och göra sånt här, och då brukar jag inte oroa mig ett dugg. Är så tacksam för hjälpen igår av pappa och syster. Nu har äntligen mitt vardagsrums bord landat hemma hos mig. Jag jobbar ju från morgon till kväll så har inte hunnit hämta det. Men tack vare dem så finns det nu hemma hos mig, och jag är supernöjd! Tack för det. Kanske är dags för mig att skölja ur färgen nu. Eller? Vi får se hur jag ser ut i huvudet imorgon. Kanske jag ska köpa en mössa som många andra småtjejer har. "Bad hair day". Det återstår att se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0