BRA START PÅ DAGEN

Hittade en bild från när första "riktiga" snön kom. Pluttisen blev så glad så.

Denna dag började inte speciellt bra. Fick ett samtal av kollegan tjugo minuter innan öppningsdags, att jag skulle öppna butiken. Själv hade jag feber och var förkyld, satt i köket i morgonrock med en macka i handen. Inte riktigt redo för att dra i väg sådär på en gång. Men jag slängde på mig kläderna och borstade tänderna fort som bara den. Kommer ut och ska starta bilen, och bilen startar inte. Vilken jäkla bra start på morgonen. Tur jag fick skjuts till jobbet så jag hann gott öppna portarna till butiken prick klockan 9.00.
Nu tänker jag släcka ner för dagen. Är så otroligt trött just nu, så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. MEN, endast två dagar kvar sen har jag äntligen tre dagars ledighet att se fram emot. Det gillas, SKARPT.
Sleep tight, everyone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0