CASH

Hemma efter en dag på jobbet. Har gått sådär halvsegt hela dagen, men så drog jag in två försäljningar under sista halvtimmen, det var inte fyskam. Tack vare det så kom jag och tänka på en sak. För ungefär ett år sedan blev jag nominerad till Vendators (Hofors, Kväll) bästa säljare. Vart har det tagit vägen? Då tjänade jag riktigt bra och hade även riktigt roligt. Jag måste komma tillbaka till det, det är bara så!

Hade tänkt att städa min garderob nu när jag kom hem, men istället satte jag mig framför datorn, som alltid annars. Äh, jag har fyra lediga dagar framför mig, så jag får ta det då istället. Istället kanske jag ska försöka fixa lite mer här på bloggen? Ja, vi får väl se hur den kommer se ut när det är klart. Som sagt så är jag ingen hejare på detta.

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0