FÖRSTA DECEMBER

Tack vare att en vän tjatat på mig att jag ska starta en blogg, så tog jag tag i det -en tråkig torsdagskväll som denna. Dagen har bestått av jobb, as usual. Efter att ha jobbat fyra veckor i sträck så ser jag fram emot en helt ledig dag på söndag, då är det andra advent dessutom. Jag hoppas att det ramlar ner en och en annan snöflinga då också.
Nu blir det att slänga sig framför tvn innan det är dags för att sova. Imorgon ringer klockan kl. 06.45! Det ska nämligen motioneras litegrann innan det är dags för jobb igen. Tur jag har Marielle som motiverar mig. Jag är ju inte en sån som gillar när klockan ringer sådär tidigt. Helst kliver jag upp ca. 30 minuter innan jag börjar jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0