HEADACHE

Hemma efter att ha jobbat ett eftermiddagspass på Vendator. Nu ligger jag i sängen med världens huvudvärk, men har precis svalt ett par alvedon så jag hoppas att de gör susen. Imorgon blir det ingen sovmorgon, jobbar på Kiwans hela dagen imorgon. Efter det blir det att åka ner till systeryster och busa med lilla Isac. Vet inte om jag kan kalla honom liten nåmer, han kryper runt förfullt och har till och med tagit sina första steg. Även fast det glädjer mig att se honom växa och utvecklas så lär jag ju säga att han gärna får vänta ett litet tag till innan han börjar gå självmant. Men, han tycker nog inte likadant som sin moster.
Nu tänker jag slå på en film som jag kan somna till, och hoppas att huvudvärken är borta när jag vaknar. Helst av allt så vill jag att den ska vara borta precis NU. Sleep well!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0