LÅNG DAG

Pust, helt slut efter en väldigt, väldigt lång dag. Först jobbat nästan nio timmar, sen in till Valbo Köpcentrum för att tacklas och trängas med alla andra som också skulle handla, precis som jag. Nu har jag så ont i både fötter och ben, så jag kan inte ens förklara hur skönt det var att krypa till kojs.

Imorgon väntar ett elva timmars långt arbetspass i butiken. Hoppas både på en väldigt lugn men också fartfylld dag, med tanke på hur stressigt det blev idag med all paketinslagning och så vidare. Men, det är sånt som hör till jobbet, så det är bara att lägga på ett kol och se glad ut, även om kön är flera kilometer lång. Jag är ju nästan helt hundra på att det blir mer fart imorgon än vad det var idag.
Nu ska jag krypa ner under täcket, så nu säger jag godnatt och sovgott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0