MÄTT OCH BELÅTEN

Nuså, har jag precis kommit hem efter en heldag hos mor och far, med åtminstone halva familjen. Det har varit en trevlig dag med en massa mat och julgodis. Så nu är jag proppmätt och det känns som om jag rullar fram, men det är sånt som hör till julen. Och supernöjd är jag med alla fina klapparna!

Imorgon kommer syster nummer två med sin familj hem till oss för ännu mera god mat och julklappsbyte. Det ser jag fram emot eftersom att vi inte träffas speciellt ofta. Annars blir dagen lugn, det är min andra lediga dag utav tre. Hur skönt som helst att hinna ta igen sig lite, innan det är dags att släpa sig till jobbet igen.
Nu börjar det klia i ögonen på mig, så det betyder att det är dags att släcka ner. Sleep well!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0