MONEY MONEY MONEY

Har precis kommit in efter en långpromenad i kylan. Det är så skönt att lägga sig under ett varmt täcke med en kopp té när man är alldeles fryssen och kall. Nu blir det bara att ta det chill, för imorgon väntas ett elva timmars långt arbetspass. Tog mig några extratimmar på Kiwans imorgon förmiddag, för extrapengar tackar då inte jag nej till.
Idag fick jag även höra att det är ett snöoväder påväg, och det ska tydligen vara här imorgon. Gu, vad mysigt! Tända min ganska så nya braskamin samt några ljus och bara njuta framför en bra film. Det är en perfekt fredagkväll, enligt mig. Nathalie vill att jag ska följa med henne till Sandviken imorgon efter jobbet och kolla på lusseinnebandy, men om det är sånt snöoväder som alla pratar om, så sätter jag mig helst inte bakom ratten. Aja, vi får se hur det blir med det. Man ska inte alltid lita på SMHI.
Nej, nu ska jag släcka ner för dagen och sätta på någon dålig film som jag kan somna till. Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0