ONE DESIRE

Har precis kommit hem efter några timmars bakning. Nu ligger jag här i sängen och vilar upp mig, innan det är dags att ta sig i kragen och åka till jobbet. Skönt att det endast är fyra timmar som ska göras. Men jag hade bra gärna skippat det känner jag. Jag är så otroligt trött på att jobba! Jag skulle vilja ta en sista minuten, långt långt bort härifrån. Vi får hoppas på att Jultomten är extra generös i år, så kanske man sitter på ett plan inom kort. Hm, tror jag ska ta mig en snabb titt på vad som finns och om man kan få åka någorlunda billigt, innan jag åker till jobbet.


Kommentarer
Lindy Hopp

Äsch kom igen inte ska väl du åka bort, spara pengarna till Madagaskar istället =)

2011-12-10 @ 16:44:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0