SHOPAHOLIC

Har precis kommit hem efter att ha spenderat hela eftermiddagen i Valbo köpcentrum med Madelen. Tyvärr fick jag inte med mig speciellt mycket hem, men så är det när man inte har speciellt mycket pengar. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hålla i plånboken, för hade jag haft pengar idag så hade jag garanterat handlat upp dem. Skönt att nästa månad kommer se betydligt bättre ut! Jag ser fram emot mellandagsrean.
Kvällen blir lugn, ska lägga mig under mitt varma duntäcke, slå på film och bara njuta av de sista timmarna av denna lediga dag. Imorgon börjar jag jobba helt och hållet på Vendator, vilket innebär sovmorgon för mig. SKÖNT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0