STAY JUST A LITTLE

Efter att ha jobbat i princip hela dagen, så har jag bara chillat hemma hos Nathalie tills nu. Imorse när klockan ringde så var jag så jäkla trött! Jag tänkte som de flesta andra mornarna, "ikväll när jag kommer hem ska jag gå och lägga mig på en gång". Men nu när jag ligger här i sängen så kan jag tametusan inte somna. Egentligen så skulle jag ju kunna sova ut imorgon, men eftersom att jag har hunden hemma så brukar han puffa lite på mig vid nio snåret. När man väl har kommit upp och tagit första koppen kaffe, så är man inte lika trött längre.
Imorgon blir det en efterlängtad lunch på Hanssons med Syster, Erica och Isac, innan jag ska vidare till jobbet.
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0