28 FEBRUARI

Vilket underbart väder vi haft idag! Hoppas på lika soligt och varmt imorgon, då jag ska spendera min förmiddag i Hoforsbacken med Casper och min systers familj, åtminstone hälften av dem. Tyvärr, blir jag inte särskilt långvarig då jag börjar jobba klockan 13.

För övrigt så har jag precis lagat mig en matlåda till imorgon. Jag som har hatat att laga mat tycker nuförtiden att det är riktigt roligt. Varför jag hatat att laga mat kan ha berott på mitt dåliga tålamod, men bara kanske! Skämt å sido. Ska försöka ta vara på detta nu och laga så mycket olika maträtter som möjligt, så man lär sig någongång. Jag fyller ju trots allt 20 år i år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0