STOLT FASTER

Dags för mig att släcka ner för dagen. Imorgon ringer klockan ungefär samtidigt som tuppen, nämligen klockan 07.00. Ska skjutsa Casper till skolan, eller ja upp till Hoforsbacken. Stannar nog kvar där en stund för att se honom åka. Det var ett par vintrar sedan som jag var där med honom, och då åkte han framför min syster med en såndär lina. Nu åker han utan tvekan utan lina, så jag kommer vara en extra stolt faster imorgon. Det känner jag på mig! 

Ett träningspass och en dubbellektion matematik ska jag också hinna med imorgon, innan det är dags för ett kvällspass på jobbet. Fullspäckad dag? Bra, då är allt i vanlig ordning.


Kommentarer
Anonym

Han är superduktig som åker helt själv och klara liften med lite hjälp, mysig dag. Nästa gång ska Lizzan skida också !!!!

2012-02-27 @ 23:04:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0