EXTRACASH

Precis kommit ut ifrån duschen, och ska precis kura ihop mig i sängen med ett par avsnitt av nånting. Vad det blir för serie får vi se. Dagen har varit väldigt seg, men ändå inte. På något konstigt vis.

Igår fick jag en herrbetjänt av mamma och pappa. Ni vet, en såndär gammal sak som man kan hänga kläder på. Den blev väldigt speciell för mig när jag fick höra att pappa fick den av farmor och farfar när han var liten. Den är träfärgad, men jag tänker måla den vit. Den kommer bli så fin! Jag slänger upp en före och efterbild när allt är klart.

Imorgon väntar ett 12-timmarspass, inte något jag gillar direkt, men däremot så gillar jag när jag ser att det rullar in lite extracash på kontot sådär.


Kommentarer
Lindy hopp

Klart den kommer att bli superfin, jag har ju en likadan ;)

2012-01-12 @ 21:14:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0