WHAT A DAY!

Vilken otroligt underbar dag! En otroligt fin, underbar vän vid namn Johanna, och hennes sambo Mattias fick sin lilla dotter på förmiddagen idag. Åh, vilken lycka. Hon är så otroligt söt, jag ser fram emot att få träffa den lilla! 

På eftermiddagen tog jag och syster en promenad ner till lilla Thea's kalas. Tiden går så otroligt fort, jag hinner inte ens med. Kan inte förstå att Casper fyller hela 8 år om två månader. Hm, kan ni snälla stanna till ett tag? Faster (låter som om jag vore 50 bast, jag vet!!) hinner inte med.


På kvällskvisten nu har jag varit och fikat nere hos syster, alltid lika mysigt. Kom precis hem och nu ska jag krypa till kojs. Imorgon är det jobb som gäller hela dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0