SVÄLLDA FÖTTER SOM VÄRKER

Jag visste redan igår att det skulle vara jobbigt att kliva upp så tidigt imorse. Jag sov till och med över, men jag måste tillägga att jag kom i tid till jobbet. Det var som sagt min första dag på Kiwans idag. Men snacka om att jag har ont i fötterna, som inte är van att stå 8-9 timmar varje dag. I övrigt så har det gått bra. 
 
Beställde en tid för att göra naglar idag, på nya "Studio Q Time" som är ganska nyöppnad här i Hofors. Det verkar vara en riktigt trevlig tjej som äger det. Ska dit på torsdagkväll, så då har jag fina naglar tills bröllopet. Hon gör även andra behandlingar som: Ögonfransförlägning, hårförlägning m.m. 
Hennes hemsida finner ni här: http://studioqtime.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0