SIMSKOLA

Smågrabbarna var badsugna idag också, så jag skjutsade upp dem till Tolven efter att jag slutat jobbet. Jag och Casper kämpade och kämpade med hans simning, och det går bara bättre och bättre. Det roliga är att han kan simma jättebra under vattnet, men det är svårare när han ska simma över vattnet. Jag har iallafall lovat honom att innan sommaren är slut så ska jag ha lärt honom att simma. Punkt slut.
 
 
Just nu sitter jag barnvakt hos broder och Emelie. Dom är och roar sig uppe i Edsken med alkohol och trubadur. Själv ligger jag i deras soffa med en godispåse. Har med mig Johannas söta hundar som ska sova hos mig under helgen, nu när dom åker på semester. Sällskap av dom här små sötisarna tackar inte jag nej till!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0