GODIS

Ligger till kojs med huvudvärken from hell, och den verkar inte vilja ge sig. Kanske kan det vara för att jag varit utan godis i tio dagar idag, hela tio dagar. Trodde aldrig jag skulle klara det! Ni kanske inte tycker att det är någon match, men jag är verkligen en godisråtta. På jobbet har vi en full godismaskin en våning upp och en affär cirkus 100 meter bort, så händer det ganska ofta att det slinker ner en och en annan godisbit, varje dag. Ja, ni kan ju tänka er hur många godisbitar det blir i slutändan. I vilket fall så vill jag inte få tillbaka den vanan, äter hellre en frukt när jag blir sugen på något sött.
Aja, nog om det, stolt är jag iallafall. Så, jag tänker inte åka och köpa godis för att bota denna elaka huvudvärk. Tänker istället dra täcket över huvudet och inte titta fram förrän klockan ringer imorgon bitti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0