TACOSMYS

Ikväll har jag haft tacosmys med syster m. familj. Vi åt tacos, pannacotta och spelade olika Wii-spel, som jag inte spelat på riktigt länge. En riktigt bra kväll med andra ord.

Annars har dagen varit ganska lång, precis som jag trodde. Har hunnit med två stycken långa promenader. En imorse med Isabella, då avslutade vi promenaden med 20 minuter i Solarieöarna. Sen promenerade jag med Annsofi + två hundar på eftermiddagen där vi stannade till vid Time på en glass. Och emellan detta så har jag städat, städat och städat.

Så nu är jag ganska slut i kroppen, men det är väl inte så konstigt.
Godnatt!


Kommentarer
Lindy Hopp

Tack själv, det var jättetrevligt ❤ du var en hejare på tvspel du ;)

2012-03-18 @ 21:09:35
Lindy Hopp

Tack själv det var jättemysigt och du var ju en hejare på tvspel du ❤;)

2012-03-18 @ 21:10:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0