121112

Har haft en väldigt lugn kväll framför tvn/datorn. Det finns så mycket möbler jag skulle vilja sälja och byta ut, så jag har suttit och tittat på ikea's hemsida för lite inspiration. Jag skulle vilja sälja min svartmålade skänk, så om det är någon som vet hur den ser ut och är intresserad, så får ni gärna lägga ett bud. Dock tänker jag fixa till den lite innan jag säljer den!
Dessa tre ifrån Hemnes har jag kikat lite smått på, men den till mitten är egentligen en garderob. Skulle det se konstigt ut att ha den i vardagsrummet? Det lutar iallafall åt den till höger.                                                                                                                       
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Frida

Det finns ett vitrinskåp på Ikea som ungefär ser ut som den i mitten :)

2012-11-13 @ 12:47:04
Sara

hojhojhoj, jag är ute efter en skänk som jag tänkte måla om svart men inte hittat någon så du kan väl maila en bild på den? :D
[email protected]

2012-11-14 @ 18:51:47
URL: http://vingesgatan.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0