CHURCH STREET

Har haft en trevlig kväll i Gävle med jenny och ida, god mat och goda drinkar. Vi började på Church Street, sen tog vi oss vidare till Interpool och sen hemåt igen. Man orkar inte riktigt hålla igång när man ätit där, man blir ju så jädrans mätt.
 
Men bussen hem, jag har nog aldrig varit så rädd ute i trafiken någon gång (förlåt mig snälla busschaufför om du läser det här, vilket jag inte tror). Men det vinglades fram och tillbaka på vägen, vi håll på att köra in i ett trafiklyse och vi fick sladd på en avfart. Jag kan inte beskriva känslan när vi svängde in i rondellen i Hofors, haha.


Kommentarer
Anonym

Pussisss! <3

2013-01-06 @ 12:19:51
URL: http://idandreaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0